سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از غفلت بپرهیزید که از تباهی حسّ است . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/12/22:: 7:57 عصر
نرم افزار بهینه سازیRegistry Clean Expert یکی از بیشمار نرم افزاری هایی است برای پاک سازی رجیستری عرضه شده اند. گروه BRD نسخه ی جدید از این ابزار را با تازگی عرضه کرده است. همان طور که لازمه کار همه نرم افزار اینچنین دقت فراوان در انجام عملیات های موردنیاز برروی رجیستری است، این نرم افزار نیز قبل از هر عملی، نسخه ی پشتیبان کاملی از رجیستری تهیه می کند تا از در صورت بروز خطرات و خرابی های احتمالی مشکلی برای سیستم عامل رخ ندهد. رجیستری ویندوز مخزنی برای ذخیره تنظیمات موردنیاز سیستم عامل است. همزمان با استفاده شما از ویندوز، رجیستری نیز رشد کرده و اطلاعات اضافی و غیرمفید زیادی در آن قرار خواهد گرفت. در نتیجه بازدهی و سرعت سیستم عامل شما بطور مشهودی کاهش می یابد و حتی ممکن است مشکلات عجیبی هنگام استفاده از نرم افزارهای کاربردی رخ دهد. از این رو وجود چنین نرم افزارهای برای مراقبت از رجیستری حیاتی است. Registry Clean Expertرجیستری ویندوز را بطور کامل اسکن کرده و اطلاعات زائد و نادرست را می یابد. بعد از حذف این اطلاعات سرعت سیستم بالا رفته و از دسته ای خطاهای معمول رهایی می باید. این نرم افزار امکان تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری و بارگذاری مجدد آن در زمان دلخواه را نیز فراهم می آورد. علاوه بر قابلیت های ذکر شده، امکان مدیریت StartUp سیستم نیز وجود دارد و شما می توانید نرم افزاری غیرضروری را از آن به سادگی حذف کنید.

برخی از ویژگی های نرم افزار
-اسکن رجیستری ویندوز و یافتن اطلاعات اضافی و نادرست.
-حذف اطلاعات یافت شده و افزایش کارایی سیستم.
-تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری ویندوز.
-بارگذاری مجدد رجیستری از روی نسخه پشتیبان تهیه شده.
-مدیریت StartUp با استفاده از بخش مدیریت StartUp.
-حذف SpyWare ها، Adware ها و Torjan هایی که در StartUp سیستم پنهان شده اند.
-فشرده و متحد سازی رجیستری.
-حذف ردپاها برای حفظ امنیت شخصی.
-واسط کاربری ساده و کاربرپسند.
- و …

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/12/22:: 7:56 عصر
 

بازى کوچک این هفته یک بازى سرگرم کننده به نام Battle Castles است. این بازى به سبک بازی هاى برج مدافع ساخته شده است. در هر مرحله از بازى، جزیره اى به تصویر کشیده میشود که در آن یک قلعه نظامى ساخته شده است. این قلعه از سمت زمین، دریا و آسمان مورد حمله قرار می گیرد و شما نیز باید با استفاده از تنها سلاح خود که توپ یا توپهاى قلعه هستند، دشمنان را نابود کنید اما براى نابودى دشمنان، باید به چند نکته توجه داشته باشید. توپها به طور دید غیرمستقیم شلیک میکنند، یعنى گلوله ها مسیرى منحنى وار را تا برخورد با مهاجم پشت سر میگذارد. از همین رو شما باید مسیر حرکت مهاجمین را تشخیص دهید و گلوله را طورى شلیک کنید که به درستى به هدف برخورد کند. در مراحل اول، این کار بسیار آسان است، چرا که دشمنان بسیار آرام حرکت میکنند و خیلى آهسته به طرف قلعه گلوله شلیک میکنند اما در مراحل بالاتر، حفظ قلعه کار واقعا مشکلى خواهد بود. پس از هر مرحله، با توجه به امتیازى که در همان مرحله به دست آورده اید،میتوانید دیوا رها یا توپ هاى آسیب دیده قلعه را تعمیر کنید و یا یک توپ جدید به قلعه خود اضافه کنید. با بالا رفتن تعداد مهاجمین، انبوهى از گلوله ها به سمت قلعه شلیک میشود و اگر این تیرها به هدف بخورند، چیزى از قلعه باقى نخواهد ماند. براى جلوگیرى از این اتفاق، شما میتوانید گلوله ها را با یک گلوله خنثى کنید. براى این کار، نشانگر موس را به سرعت روى گلوله ببرید و روى آن کلیک کنید.

قابلیتهای کلیدی بازی دالان انرژی Arklight:
- بازی بسیار جذاب و هیجانی  با گرافیک بالا و سه بعدی
- امکان ذخیره کردن بازی در هر مرحله
- جلوهای زیبا و کم نظیر صوتی و بصری
- حالت مسابقه ای و تفریحی، پرهیجان بودن بازی
- حجم کم بازی جهت دریافت و نصب
- و...

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/12/22:: 7:56 عصر
 

مجموعه ای از وکتورهای جدید و بسیار زیبا با فرمت Eps

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/12/22:: 7:55 عصر

 

BurnAware Professional نام نرم افزاری پیشرفته ، دقیق و کارا در زمینه رایت و کپی برداری از روی اطلاعات شخصی و مورد نیاز شما می باشد.با توجه به امکانات موجود در بسته نرم افزاری به جرات می توان گفت این نرم افزار قدرتمند در مدت کم عرضه توانسته جایگاه ویژه ای در میان کاربران این زمینه پیدا کند . سیر و روند صعودی نرم افزار به گونه ای پیش بینی شده است که می توان گفت به زودی جایگزین خوبی برای نرم افزار قدرتمندی مانند Nero خواهد بود، حتی کارشناسان متبحر امر نرم افزاری نیز بر این امر تاکید دارند.سرعت ، دقت ، سهولت استفاده،سازماندهی قوی ، استفاده از تکنولوژی روز دنیا در زمینه کپی بردای، بهینه سازی رو افزون ، امکانات فراوان، و … از ویژگی های مهم این نرم افزار قدرتمند و کارا می باشد که آن را از مابقی نرم افزارهای هم دسته خود متمایز کرده است. با کمک این نرم افزار قدرتمند و توانا قادر به رایت کردن فایلهای VCD و DVD با سهولت و سرعت هر چه تمام تر خواهید بود.نکته قابل توجه این نرم‌افزار این است که علاوه بر رایت CD و DVD می‌توانید با این نرم‌افزار HD_DVD و BLue-Ray نیز رایت کنید. با این نرم‌افزار قابلیت image گرفتن و رایت image ها نیز برای شما فراهم می باشد. با امکانات فراوان و کاملی که این نرم افزار در اختیار شما قرار داده اطلاعات خود را رایت و کپی برداری کنید و از انتخاب خود لذت ببرید .

قابلیت های کلیدی نرم افزار:
- دارای موتور قدرتمند کپی اطلاعات بر روی Disk
- قابلیت ایجاد DVDs-Video
- کپی و بکاپ گیری از CDs/DVDs ها
- قابلیت کپی برداری و رایت Data, Bootable,Mutlisession CD/DVD/Blu-ray Discs
- قابلیت پشتیبانی از فرمت CD-Text
- قابلیت تغییر فرمت فایل مد نظر قبل از رایت
- قابلیت رایت عکسها، فیلمهای خانوادگی ، فایلهای کوچک و بزرگ و … در سریعترین زمان ممکن
- قابلیت پشتیبانی از UDF/ISO9660/Joliet Bridged file systems (any combination)
- قابلیت پشتیبانی از ویندوزهای NT/2000/XP/Vista (32 and 64 Bit),
- قابلیت به روز رسانی مرتب نرم افزار
- پشتیبانی ازچندین زبان زنده دنیا
- سهولت هر چه تمام تر در استفاده از فضای در اختیار نرم افزار تنها با یک کلیک

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/12/22:: 7:54 عصر
نرم افزار آنتی ویروسهیچ می دانستید که روزانه بیش از 100,000 حمله اینترنتی رخ می دهد؟!
NOD32
قدرتمندترین و بهترین آنتی ویروس در بین آنتی ویروسها می باشد این آنتی ویروس بیش از 32 جایزه از شرکت های معروف گرفته است که یکی از اینها شرکت معروف Virus Bulletin می باشد.
NOD32 را بهترین آنتی ویروس از همه جهات می دانم. قابلیت هایی که این ویروسیاب را از دیگر آنتی ویروسها مخصوصا Norton و…متمایز می سازد عبارت است از سرعت بالا در اسکن , استفاده از هوش مصنوعی  که حتی قادر است بعضی ویروس ها و تروجان هایی را که جدید هستند و شناسایی نشده اند را بدون هیچگونه آپدیت و گرفتن پچ آنها شناسایی کند، اجرا شدن سریع و گرفتن مقدار کمی از حافظه رم که کامپیوتر را کند نمی کند از قابلیت های مهم این برنامه به حساب می آیند که می توان نام برد.
دیگر مواردی که در Antivirus های دیگر دیده شده شناسایی اشتباه بسیاری از فایلها مخصوصا کرک های ارائه شده توسط گروههای معتبر به دلیل ساختار کدیشون، به ویروس یا تروجان که این نوع موارد در نود32 بسیار کم و یا اصلا می شه گفت دیده نشده است.
قابلیت های دیگر برنامه :
این آنتی ویروس قدرتمند از 5 قسمت تشکیل شده است که به شرح زیر می باشد.
1. AMON : این قسمت فایل ها و برنامه های در حال اجرا را چک می کند و اگر با مورد مشکوکی برخورد کند گزارش می دهد.
2. DMON : این قسمت فایل ها و سند های آفیس را چک می کند و گزارش می دهد .
3. EMON : برنامه MS-Outlook و میل های شما را به صورت اتوماتیک چک می کند.
4. IMON : فایلها و سایت های اینترنتی را که در حال اجرا هستند چک می کند تا آلوده به ویروس و تروجان نباشند.
5. NOD32 : و در آخر هم خود اسکنر برنامه که به صورت دستی همه فایلها و درایو ها را چک می کند.

پس شما هم به بیش از 70 میلیون یوزر استفاده کننده از NOD32 بپیوندید و از سیستمی روون و امن لذت ببرید این برنامه در ویندوزهای 95 / 98 Vista / ME / NT / 2000 / 2003 / XP  کار می کند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

   1   2   3   4   5   >>   >