سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و مردمى را در مرگ یکى از آنان تعزیت گفت و فرمود : ] این کار نه با شما آغاز گردید ، و نه بر شما به پایان خواهد رسید . این رفیق شما به سفر مى‏رفت کنون او را در یکى از سفرهایش بشمارید ، اگر نزد شما بازگشت چه خوب و گرنه شما روى بدو مى‏آرید . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/12:: 2:48 عصر
 

نسخه فارسی شده برنامه قطب نما ، بله تعجب نکنید با این برنامه شما عرض و طول جغرافیای و جهات مختلف را با موبایل خود و تنها با داشتن این نرم افزار ویژه موبایل ها می توانید پیدا کنید. از این امکان جالب و جدید استفاده کنید.از دیگر ویژگی های این قطب نما می توان به نمایش جهت مکه مکرمه برای تعیین قبله نیز اشاره کرد.
قابل نصب روی:
نوکیا : ????/????/????/????/???? / ???/????/????/????/????/????/???/????/???/????/????
N-Gage/N-Gage QD/N??/N??/ Siemens SX?

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/12:: 2:45 عصر
 

تصویری که در هنگام بالا آمدن سیستم عامل گوشی نوکیا قرار دارد تقریبا یه یک ثابت تبدیل شده است. شاید شما از آرم مخصوص گوشی موبایل نوکیا خسته شده باشید و بخواهید تصویر مورد نظر خود را در زمان بوت موبایل ببینید. نرم افزار فوق این امکان را برای شما فراهم می کند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/12:: 2:43 عصر
 

کاربران زیادی هستند که به علت نداشتن امکان مشاهده تلویزیون در گوشی های UIQ3 از کنار این گوشی ها و امکانات آن می گذرند. نرم افزار LiveTV به شما کمک می کند تا از طریق GPRS لذت دریافت کانال های تلویزیونی را در گوشی خود تجربه کنید.

این نرم افزار بر روی گوشی های زیر تست شده است :
P990 , P1i , W950

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/10:: 3:59 عصر
 

مشکل دوربین همیشه برای دارندگان گوشی های پاکت پی سی بزرگترین مسئله است و شاید این مشکل را بتوان ضعف عمده این گوشی ها  دانست. نرم افزار فوق با افزایش کیفیت دوربین گوشی شما و استفاده از حداکثر توان لنز , بالاترین کیفیت و بیشترین سایز را در اختیار شما می گذارد. نرم افزار را شرکت HTC تولید کرده است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/10:: 3:55 عصر
 

نرم افزاری جالب جهت تغییر چهره قسمت Phone Pad گوشی های پاکت پی سی به اسکین گوشی iPhone . توسط این نرم افزار میتوانید قسمت تماس های گوشی پاکت پی سی را مثل گوشی های آیفون کنید . این نرم افزار حتما باید در حافظه داخلی (حافظه اصلی) گوشی شما نصب شود .

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

   1   2   3   4   5      >