سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندکى که با آن بپایى به از بسیارى که از آن دلگیر آیى . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/10:: 3:54 عصر
 

یکی دیگر از بازی های معروف جاوا بازی Spider Man 3 میباشد که نسبت به نسخه های قبلی خود دارای گرافیک نسبتا مطلوب تر و همچنین دارای مراحل متفاوت و زیاد تری است . این بازی با فرمت جاوا بر روی اکثر گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی میکنند نصب میشود .

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/5:: 12:37 صبح
 

بازی Aces of the Luftwaffe : یکی از جدیدترین محصولات شرکت معروف Handy Games بازی Aces of the Luftwaffe میباشد که یک بازی به سبک هواپیماهای جنگی میباشد , این بازی با تمامی سایز های گوشی های موبایل سازگار میباشد .

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/5:: 12:34 صبح
 

بازی مدیریت فوتبال که چند سالی است که توسط شرکت های مختلف به عنوان مکمل بازی های فوتبال به بازار عرضه می شود، محبوبیت خاصی را در میان کاربران این بازی ها پیدا کرده است. نسخه ی جدید این بازی برای موبایل نیز به تازگی منتشر شده که نسبت به نسخه های قبلی از امکانات بیشتری برخوردار است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/5:: 12:33 صبح
 

مجموعه کامل از 7 نسخه از بازی زیبا و جذاب Worms . تمام این نسخه ها جاوا میباشند و با گوشی های سونی اریکسون و نوکیا با رزولوشن 176x220 و 240x320 سازگار میباشند .

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/5:: 12:22 صبح
 

اکثریت کاربران بازی های کامپیوتری بازی Devil May Cry را در نسخه های مختلف آن تجربه کرده اند. این بازی به تازگی برای گوشی های موبایل نیز تولید شده است. این بازی با گرافیک بسیار عالی و محصول سال 2008 در سایت کمیاب آنلاین در دسترس است. این بازی در سایز های مختلف عرضه شده است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

   1   2   3      >