سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، ره نماید و ارشاد کند و نجات بخشد و نادانی، گمراه کند و بیراهه برد و تباه گرداند . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/5:: 12:37 صبح
 

بازی جدید و زیبای Journey To The Center Of The Earth : یکی از جدیدترین بازی های گوشی موبایل که توسط IgFun به تازگی ساخته شده بازی Journey To The Center Of The Earth میباشد که برگرفته شده از فیلم Journey To The Center Of The Earth میباشد , این بازی به صورت جاوا برای 3 رزولوشن : 176x208, 176x220, 240x320 ساخته شده است .

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/5:: 12:29 صبح
 

مشاهده مراحل شکل گیری و به عبارتی ساخت تمدن کهن و با شکوه پارس تنها با حل معمای جداول هر مرحله از این بازی زیبا و جذاب امکان پذیر می باشد. سرزمین پارس، سرزمینی که در گذشته های بسیار دور با شکوه و جلال خاصی با معماری منحصر بفردی ساخته و امروز با گذشت قرن ها تقریبا چیزی از آن زیبایی ها باقی نمانده است که در این بازی زیبا سعی شده احساس سفر به آن دوران و آشنایی مختصر با فرهنگ و تمدن کهن آن دوران و در یک کلام آشنایی با پرسپولیس (شهر پارسی) در کنار حل جداول هر مرحله از بازی در ذهن کاربر تداعی شود. از دیگر نکات این بازی جداولی است که در هر مرحله توسط کاربر حل می شود تا امتیازات لازم جمع آوری و صرف ساخت تمدن پارسی شود که در هر مرحله امکانات جالبی مانند دینامیت، عصای جادویی و ... به کمک کاربر آمده تا در زمان محدود تعیین شده جدول را پشت سر گذاشته و به مرحله جدید وارد شود.

برخی از امکانات بازی Cradle of Persia:
- سفری هیجان انگیز در هفت دوره تاریخی از تمدن پارس
- بیش از 100 مرحله جالب توجه و زیبا
- ساخت 20 شاهکار تمدن پارسی
- دریافت 8 جایزه ویژه مانند عصای جادویی، دینامیت و... در طول مراحل مختلف بازی
- قابلیت ذخیره مراحل مختلف بازی
- کنترل موسیقی و صدای بازی توسط کاربر
- و ...

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/5:: 12:25 صبح
 

بازی بسیار محبوب فوتبال خیابانی 2 توسط دوستان برنامه نویس هموطن دارای تیم ملی ایران نیز شد. این باعث بسیار معروف و زیبا که ساخت شرکت EA می باشد محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران ایرانی دارد و با اضافه شدن تیم ملی ایران به آن بر محبوبیت آن افزوده خواهد شد. جاوا بودن این بازی و اجرا شدن آن بر روی بیشتر گوشی ها به عمومیت آن نیز خواهد افزود.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/5:: 12:17 صبح
 

بازی بسیار زیبای Toy Story 2 محصول شرکت بسیار معروف و معتبر دیزنی که برگرفته از کارتون جذاب این شرکت می باشد نیز عرضه شد. این بازی برای گروه سنی بالای 3 سال مناسب می باشد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/5:: 12:15 صبح

 

 

 

 

بازی Crazy Chicken Kart 2 یکی از جذابترین , پر تحرک ترین و هیجان انگیز ترین بازی هایی خواهد بود که تا به حال انجام داده اید.و شما را ساعت ها پای کامپیوتر شخصی خود خواهد نشاند که نسخه جدید از این بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده می باشد که اگر شما هم دانلود کنید و ازش استفاده کنید، مطمئناً طرفدار پر و پا قرصش می شوید. در این بازی که به تازگی منتشر شده است مرغ ها با هلیکوپتر می جنگند . این بازی از گرافیک بالایی برخوردار است و به دلیل سه بعدی بودن مخاطب را به صورت کامل به خود جذب میکند . از دیگر جذابیت های بازی حالت کمدی و خنده دار بودن آن است . این بازی مسابقه ایست پر هیجان با Crazy Chicken (مرغ دیوانه) و دوستاش در دنیای سه بعدی.شما میتونید با استفاده از سلاح های گوناگون رقیباتون رو از دور مسابقه کنار بزنید و مهارتتون رو توی رانندگی ثابت کنید .


قابلیتهای کلیدی بازی Crazy Chicken Kart 2:
- جلوهای زیبا و کم نظیر صوتی و بصری
- بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده
- 8 نوع جاده متفاوت برای مسابقه
- 4 نوع مسابقه
- بالا بردن خلاقیت و هوش افراد
- حالت مسابقه ای و تفریحی، پرهیجان بودن بازی
- قابلیت انجام بازی برای 2 نفر
- 7 راننده مختلف از خانواده مرغ دیوانه
- گرافیک بالا و زیبا در عین حال جذاب سه بعدی
- و...

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

   1   2      >