سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زینت بخش مرد، دانش و بردباری اوست . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/12:: 2:54 عصر
 

نرم افزار بسیار محبوب و جذاب Vista Transformation Pack 8.0منتشر شد. شما می توانید بدون دردسرهای ویندوز ویستا ، ویندوز محبوب خودتان همون ویندوز ایکس پی را به شکل جذاب ویندوز ویستا تبدیل کنید.
با عرضه  ویندوز Vista بسیاری از کاربران این ویندوز را خریداری (دانلود کرده) و نصب کردن اما این ویندوز به خاطر حجم بالایی که دارد و محیط گرافیکی زیبا به سخت افزار تقریبا بالایی برای اجرا شدن نیاز دارد که بسیاری از کاربران (مخصوصا کاربران ایرانی) سخت افزار مناسب برای اجرای این ویندوز زیبا را در اختیار ندارند. پس چاره چیست ؟
به وسیله Vista Transformation Pack ویندوز Vista را در XP تجربه کنید !
پس از عرضه ویندوز Vista برنامه های مختلفی برای تغییر چهره ویندوز XP به ویستا عرضه شدند که Vista Transformation Pack یکی از این برنامه ها می باشد. این برنامه قادر است صفحه Boot screen، صفحه خوش آمد گویی ویندوز، آیکن ها، دسکتاپ، نوار ابزارهای و حتی صدا های ویندوز Xp را به ویندوز Vista تبدیل کند
تغییرات اضافه شده در این نسخه :
 - تغییر فونت سیستم به فونتهای ویستا
 - امکان جستجوی برنامه ها در منوی استارت
 - عوض شدن منوی استارت و تبدیل آن به استارت منوی ویستا بصورت بسیار زیبا
 - نمایش زنده برنامه های در حال اجرا همانند ویندوز ویستا
 - شفافیت منو ها در حد قایل قبول مخصوصا منوی استارت ( شیشه ای شدن )
- اضافه شدن پوسته های بسیار جدید به مدیا پلیر
 - بالا بردن کیفیت نمایش تصاویر بصورت اتوماتیک
 - قابلیت cleartype در نمایش فونتهای ویندوز بصورت پیش فرض
 - اضافه کردن وصله های ویندوز
 - تغییر آیکونهای ویندوز و تبدیل آن به ویندوز ویستا با بالاترین کیفیت
 - عوض شدن پوسته Windows Live Messenger
 - تغییر کاوشگر ویندوز و اضافه کردن سرچ گوگل و ...
 - تغییر صفحه Login و Logout ویندوز ایکس پی و تغییر بوت اسکرین  به ویندوز ویستا
 - اضافه کردن پس زمینه های زیبای ویندوز ویستا
 - اضافه شدن آخرین نسخه برنامه Thoosje Sidebar V2.0 Final
 - و...

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/12:: 2:53 عصر
 

مودم بوستر ورژن 5.0 نرم افزاری برای بهبود سرعت کانکشن شما در اینترنت به وسیله مودم می باشد. این برنامه به گفته سازندگان می تواند تا 300 برابر سرعت و کیفیت کانکشن اینترنت شما را بهبود ببخشد. این برنامه از تکنولوژی پینگ برای بالا بردن سرعت مودم شما استفاده می کند.نکته جالب این برنامه این می باشد که با همه کانکشن ها ارتباط دارد و کار می کند.از جمله دیگر ویژگی های این نرم افزار این می باشد که علاوه بر افزایش سرعت مودم باعث افزایش دیگر خطوط مانند ADSL , DSL , T1 , Cable Modern .... نیز می شود.اما چگونگی کار این نرم افزار بدین شکل می باشد که یک سری سیگنال هایی را برای آی اس پی می فرستد و بررسی می کند که قدرت آن چقدر می باشد و بدین وسیله سرعت کانکشن شما را هم افزایش می دهد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/12:: 2:50 عصر
 

با استفاده از این برنامه می توانید مهارت خود را در تایپ افزایش دهید. این برنامه  دارای 4 کیبورد انگلیسی ، فرانسوی ، روسی و آلمانی می باشد. با استفاده از این  برنامه می توانید از سطوح بسیار پایین شروع کرده و تا سطح کاملا حرفه ای پیش بروید.  
در این برنامه 21 درس تایپ به شما داده می شود. در 6 حالت مختلف می توانید کار تایپ  را تمرین کنید تا در زمینه های مختلف مهارت کسب کنید. می توانید با این برنامه تحت  شبکه با دوستان خود مسابقه تایپ بگذارید.
با پیشرفت کار به شما آمار پیشرفت به  صورتی گرافیکی داده می شود. می توانید گزارش پیشرفت خود را به صورت روزانه و هفتگی دریافت کنید. می توانید سرعت تایپ را تنظیم کنید. می توانید یوزرهای مختلف در  برنامه تعریف کنید و برای آنها پسورد بگذارید.
می توانید تایپ خود را ضبط کرده و دوباره مشاهده کنید.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/12:: 2:49 عصر
 

با استفاده از این برنامه منحصر بفرد می توانید گزینه های بوت ویندوزها را بعد از  نصب ویندوز ویستا در کنار ویندوزی دیگری مانند XP کنترل کنید. ویرایش منوی بوت در  ویندوز ویستا به صورت گرافیکی ممکن نیست و مثلا برای تغییر نام ویندوز در منوی بوت باید چندین دستور پیچیده را اجرا کنید.
 ولی با استفاده از این برنامه می توانید به  صورت گرافیکی گزینه ها بوت و نام سیستم عاملها و ... را عوض کنید. این برنامه یک  کاربرد بسیار مهم دیگری دارد و آن این است که وقتی که ویندوز XP و ویستا هر دو بر  روی سیستم نصب است و می خواهید ویندوز XP را دوباره نصب کنید منوی بوت ویندوز ویستا  از بین می رود و در واقع باید ویندوز ویستا را هم دوباره نصب کنید ولی با این  برنامه می توانید منوی بوت ویندوز ویستا را برگردانید و در واقع بوت سیستم را اصلاح  کنید. این برنامه را هم در ویندوز XP و هم در ویندوز ویستا می توانید نصب کنید. 
برای نصب در ویندوز XP باید حتما از کاربر Administrator استفاده کنید و برنامه  Microsoft .NET Framework 2.0 در ویندوز نصب باشد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/12:: 2:41 عصر
 

Atomaders هواپیمایی است که در فضا به جنگ علیه موجودات بد فضایی می پردازد تا آنها را نابود سازد.

امکانات مورد نیاز برای بازی :
• Windows 98/ME/2000/XP
• DirectX 8.1
• 1 GHz
• 128 MB RAM

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

   1   2      >