سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش نگاه داشته شده، مانند چراغ سرپوشیده است . [امام صادق علیه السلام]


ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/4:: 6:1 عصر
 

مجموعه ای از بازی های جاوا زیبا و جذاب بلوتوثی : این مجموعه شامل 24 عدد بازی به همراه عکس از محیط هر بازی میباشد . تمام بازی ها نسخه بلوتوثی میباشند که میتوانید به وسیله بلوتوث با دوستان خود به طور چند نفره بازی مورد علاقه تان رو انجام دهید .
نکته : تمام بازی ها دارای فرمت جاوا و بر روی کلیه گوشی ها با رزولوشن 176x220 پیکسل قابل نصب هستند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/4:: 5:37 عصر
 

بازی استراتژیک Command&Conquer3 که ورژن مخصوص کامپیوتر آن از محبوبیت بسیاری برخوردار است، توسط شرکت EA برای گوشی های موبایل نیز طراحی شد. این بازی با گرافیک فوق العاده و در سایز های مختلف در دسترس است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/4:: 4:7 عصر
 

مطمئناً همه ی شما دوستان برای یک بار هم که شده بازی NFS را بر روی کامپیوتر ، گوشی و... انجام داده اید و از هیجان و گرافیک این بازی لذت برده اید.ورژن قبلی این بازی با نام CARBON میباشد که قبلاً آن را برای گوشی های موبایل قرار داده ایم.ولی این بار جدیدترین ورژن از این بازی معروف را در برای شما آماده کرده ایم. این ورژن همانند ورژن های قبلی خود دارای مسابقات زیرزمینی در شهر,خرید اتومبیل و قطعات جانبی مختلف است و گرافیک بالای بازی جذابیت خاصی را به خود بخشیده,پیشنهاد میکنم تا این بازی زیبا را از دست ندهید.

قابل نصب بر روی تمام گوشی های که جاوا را ساپورت می کنند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/4:: 3:29 عصر
 

بازی قدیمی و محبوب سوپر ماریو همیشه در یاد ماباقی خواهد ماند چون این بازی از اولین روزی که برای دستگاه میکرو به بازار آمد موفق بود و همه به نوعی عاشق این بازی شدند.این بازی توسط شرکت های مختلف در نسخه هایی با داستان های مختلف تولید شد و تقریبا همه آنها از بازی ها موفق بودند.
نسخه هایی از این بازی برای کامپیوتر تبدیل شدند؛ مثلا نسخه اول سوپر ماریو برای دستگاه میکرو، که با گرافیک این بازی ها بسیار پایین بود. ولی نسخه جدید سوپر ماریو تحت عنوان سوپر ماریو XP به بازار عرضه شده، که از گرافیک نسبتا خوبی برخوردار هست.
در این نسخه ماریو از وسایلی مانند چکش، بومرنگ، و... برای مقابله با دشمنان استفاده میکند.
طرفداران ماریو از این بازی حتما لذت خواهند برد.

این بار بازی سوپر ماریو را به سبک سه بعدی تجریه کنید.

برای دانلود روی ادامه متن کلیک کنید

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/4:: 2:0 عصر
 

بازی بسیار زیبا و جذاب Shopping Madness می تواند وقت زیادی از اوقات فراغت شما را پر کند! جریان بازی از این قرار است که شما در یک فروشگاه باید خرید خوبی انجام دهید و از دیگران سبقت بگیرید. هر چه امتیاز بیشتری جمع کنید به طبقات بالایی فروشگاه دست پیدا خواهید کرد. این بازی تحت فرمت جاوا بوده و با تمامی گوشی های موبایل سازگار می باشد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

<      1   2   3      >