سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش نه در آسمان است که بر شما فرود آید و نه در زیر زمین تا برایتان بیرون آید؛ بلکه دانش در دلهایتان سرشته شده است . به آداب روحانیان متأدّب شوید تا برایتان آشکار گردد . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/12:: 2:52 عصر
 

یکی از مشهور ترین کنسول های خانگی پلی استیشن دو از شرکت سونی می باشد که با گرافیک و دقت بالای خود در اجرای بازی ها یکی از محبوبترین کنسول های زمان خود و حال می باشد. برای اجرای بازی های زیبا و هیجان انگیز PS2 که معمولا به صورت dvd عرضه می شوند. حال شما  را با نرم افزار آشنا می کنیم که بتوانید با نصب آن بر روی کامپیوتر شخصی خود و ویندوز ایکس پی بازی های PS2 را بدون نیاز به کنسول آن اجرا کنید. این نرم افزار با شبیه سازی PlayStation 2 یک محیط کاملا مجازی برای راه اندازی دی وی دی های بازی PS2 فراهم می کند و به شما امکان می دهد تا بیش از 90% این بازی های را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید. همچنین پشتیبانی از دو ورژن PSX2 و PSX2 SSE از دیگر مزایای مهم این نرم افزار می باشد. توجه داشته باشید که برای اجرای بازی های PS2 که نیاز به حافظه و گرافیک بالایی دارند باید سخت افزار مورد نیاز را داشته باشید ، به همین دلیل امکان دارد نرم افزار یا بعضی از بازی ها در کامپیوتر قابل اجرا نباشند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/12:: 2:4 عصر
 

مجموعه ای بسیار زیبا و دیدنی از کاغذ دیواری های اتومبیل های بسیار شیک و فوق العاده در سایز ???? در ????

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/12:: 2:3 عصر
 

مجله پر محتوا جهان رایانه نسخه ماه December سال ????

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/10:: 4:5 عصر
 

تمام برنامه هایی که برای چت کردن با چندین آی دی است به نوعی مشکلی را ایجاد می کنند یا کمبود هایی دارند و بهترین راه حل برای چت کردن با چند آیدی این است که تغییراتی را در رجیستری ویندوز بدهیم.

البته فایل آماده است و برای شما دوستان گرامی محیا کردیم فقط کافیه که دانلودش کنید و اجرا کنید و به پیغام داده شده جواب Yes بدهید.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/10:: 4:2 عصر
 

Passmark WirelessMon Pro v2.1 نرم افزاری جهت کنترل و مدیریت کارتهای شبکه بی سیم
WirelessMon نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا از وضعیت wireless WiFi adapter در همه حال آگاه باشید و اطلاعاتی درباره ی wireless های نزدیک و در دسترس جمع آوری می کند و در اختیارتان میگذارد. WirelessMon می تواند اطلاعات را دریک فایل ثبت کند و همچنین نموداری وسیع وجامع از میزان سیگنال و آمار 802.11 WiFi اماده می کند.
کاربردهای برنامه:
بازبینی درست بودن شبکه ی 802.11
تست کردن WiFi hardwareو device drivers برای مطمئن شدن از درست کار کردن انها.
چک کردن میزان سیگنال شبکه WiFiشما ودیگر شبکه های نزدیک .
کمک برای مکان یابی کردن منشأ امواج شبکه ی شما.
ایجاد کردن نقشه های قوه ی سیگنال از محل.
پشتیبانی از GPS برای ثبت و نقشه برداری قوه ی سیگنال.
مستقر کردن آنتن wireless شما بطور دقیق.
تامین امنیت شبکه شما.
اندازه گرفتن سرعت وتوان عملیاتی شبکه.
کمک برای چک کردن محدوده شبکه ی Wifi
پشتیبانی از:
تمام wireless adapter که با NDIS_802.11 کار می کنند می توانند اطلاعات را به WirelessMon گزارش دهند.دقت داشته باشید که فقط Windows 2000 (سرویس پک 4 و بالاتر) ,XP از این نرم افزار پشتیبانی می شوند و ویندوز های 95, 98 و NT پشتیبانی نمی شوند.تمام استانداردهای گوناگونIEEE 802.11 پشتیبانی می شوند از جمله : 802.11a, 802.11b and 802.11g
اطلاعات wireless LAN که در زیر آمده است توسط WirelessMonنشان داده می شود.
اطلاعات اتصال فعلی: SSID ، قوه ی سیگنال ، نیروی Tx ، اثبات درستی نوع ، استانه ی RTS ، استانه ی Fragmentation ، کانال در حال استفاده ، فرکانس استفاده شده ، تعداد آنتن ها ، پنجره ی ATIM ، زمان بودن در شبکه ، الگوی Hop
اطلاعات آماری : بیش از 30 پارامتر گزارش داده می شود. شامل: جزئیات فریم هایی که فرستاده و گرفته می شود ، شمارش خطاها
اطلاعات IP : اطلاعات درباره ی TCP/IPفعلی. شامل : آدرس adapter MAC ، آدرس IP ، نام درایور آداپتور
اطلاعات شمارنده IP : فعال و غیر فعال کردن توان عملیاتی شبکه. شامل بالاترین پهنای باند در دسترس از شبکه، شمارنده ی خطاها
فرق نسخه ی معمولی با حرفه ای:
نسخه ی حرفه ای تمام خصوصیات WirelessMon را داراست در نسخه ی معمولی GPS وجود ندارد ولی در این نسخه موجود می باشد در نسخه ی معمولی نقشه ی قوهی سیگنال فعال نیست ولی در این نسخه فعال می باشد.


ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

<      1   2   3   4   5   >>   >