سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانشش را در نهان به کار نبندد، درعیان رسوایش کند . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/10:: 4:0 عصر
 

امروزه دامنه جستجوی موتورهای جستجو نه تنها در وب بلکه بر روی کامپیوتر های شخصی افراد نیز کشیده شده است، روزانه سایت های زیادی را بر روی هارد خود ذخیره میکنید ایمیل های متعددی را چک میکنید، فایل های زیادی را از شبکه در یافت میکنید. همانطور که میدانیم جستجوی ویندوز بسیار ساده و ابتدایی میباشد و نتایج خود را بر اساس نام فولدرها و فایل ها ارایه میدهد.
این نرم افزار قدرتمند گوگل قادر است تا در یک محیطی بسیار ساده و در عین حال پیشرفته نتایج خود را نه تنها بر اساس نام فایل ها بلکه بر اساس محتویات درون انها نیز جستجو کند. این نرم افزار توانایی جستجو در هریک از فایل های و برنامه های زیر را دارد:
Gmail, Outlook contacts, Outlook appointments, Outlook tasks, Outlook notes, Outlook journal, Outlook Email, Outlook Express, Word, Excel, Powerpoint, Internet Explorer, AOL Instant Messenger, Netscape Mail/Thunderbird, Netscape / Firefox / Mozilla, PDF, Music, Video ,Image

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/10:: 3:48 عصر
 

McGraw Hill یکی از معروفترین شرکتهای انتشاراتی در ضمینه کتابهای فناوری اطلاعات است.البته این شرکت تقریبا در هر ضمینه ای کتابهای روز دنیا را منتشر میکند.همانطور که میدانید زبان برنامه نویسی (++C) یکی از قویترین زبانهای برنامه نویسی شی گرا است.کتابی که هم اکنون در دسترس شماست نوشته Herb Schildts یکی از معروفترین برنامه نویسان دنیاست.این کتاب مناسب برنامه نویسانی است که زبان برنامه نویسی ++C را تا حدی آموخته اند و حالا میخواهند مهارت خود را افزایش دهند.این کتاب الکترونیکی رایگان در 7 فصل و در 529 صفحه ارائه شده است.در این کتاب نمونه کدهای ذکر شده موجود است و شما میتوانید آنها را کپی و در پروژه های خود از آن استفاده نمایید.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/10:: 3:48 عصر
 

امروزه صنایع کامپیوتر تحت تاثیر انقلاب عظیمی قرار گرفته است.دیگر پردازنده های 333 مگاهرتزی نیازهای ما را برآورده نمیکند.امروزه سیستم های 2هسته ای, 4 هسته ای و بالاتر بازار کامپیوتر را در برگرفته اند.سیستم هایی که از چند CPU به طور همزمان استفاده میکنند.از این رو برنامه نویسان باید با متد و معماری اینگونه سیستم ها آشنا باشند و بتوانند با آموخته های خود برای این سیستم ها برنامه نویسی کنند.کتاب حاضر با عنوان The Art of Multiprocessor Programming "هنر برنامه نویسی برای سیستم های چندپردازنده ای"  نوشته Maurice Herlihy و Nir Shavit است و توسط انتشارات Morgan Kaufmann به چاپ رسیده است.این کتاب الکترونیکی رایگان دارای 529 صفحه است و در 18 فصل همراه با 2 ضمیمه ارائه شده است.از جمله مزیت های این کتاب این است که به صورت کاملا ساده و در عین حال کامل به توضیح مباحث پرداخته است و در مورد تمامی بخش ها مثال هایی کامل ارائه شده است که البته کد این مثالها برای استفاده برنامه نویسان در دسترس است.امیدواریم از دانلود رایگان این کتاب رایگان لذت ببرید.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/10:: 3:47 عصر
 

مجموعه ای کامل از 138 فونت بسیار زیبا مناسب برای طراحان و گرافیست های حرفه ای. این فونت ها با پسوند oft هستند و شما میتوانید از این فونت ها در هر برنامه ای که میخواهید استفاده کنید , از جمله Office , Photoshop , Corel و یا هر نرم افزار دیگری که از فونت های نصب شده در سیستم شما استفاده میکند.برای نصب این فونت ها می توانید آنها را در شاخه اصلی سیستم عامل در پوشه WINDOWS و در زیرشاخه Fonts کپی کنید.همچنین ما نرم افزار AMP Font Viewer 3.80 را برای شما داخل این مجموعه گنجانده ایم که با نصب این نرم افزار رایگان 480 کیلوبایتی میتوانید فونت ها را قبل از نصب کردن مشاهده کنید و در صورت تمایل از طریق همین نرم افزار نصب کنید.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/5/10:: 3:46 عصر
 

اگر از افرادی هستید که همیشه نگران اتصال حافظه های خارجی از طریق USB به رایانه خود هستید تا ویروس های احتمالی بر روی آن ها به راحتی نفوذ کنند، سایت کمیاب آنلاین نرم افزاری را تهیه دیده است که بسیار مناسب برای شما و رایانه های عمومی که به راحتی از طریق یو اس بی در دسترس هستند محافظت کند.

USB Disk Security یک نرم افزار امنیتی کامل برای جلوگیری از نفوذ ویروس های حافظه های یو اس بی و بهترین آنتی ویروس برای یافتن و پاک کردن ویروس ها از این حافظه ها می باشد که به شما اطمینان کامل برای اتصال هر حافظه یو اس بی بدون اینکه هیچ خطری کامپیوتر شما را تهدید کند به وجود می آورد. USB Disk Security به عنوان یک آنتی ویروس برای حافظه هایی مانند حافظه فلش یا کول دیسک بدون نیاز به بروز رسانی برای یافتن ویروس های جدید به کار می رود و با تشخیص آن ها از وجود ویروس شما را مطلع می کند.

ابزار نرم افزار USB Disk Security :

    * USBShield: دیده بان نرم افزار که بلادرنگ از هر حمله احتمالی از طریق درایو های USB محافظت می کند و هر حمله ای را مسدود کرده و برای این کار از تکنولوژی جدیدی بهره می گیرد.
    * USBScan: اسکن کننده درایو USB با تحلیل و بررسی، هر ویروس مخفیانه را تشخیص می دهد.

روش های اکتشافی USB Disk Security

نرم افزار با بررسی دیسک و افزایش حجم بدون دلیل یا کند شدن سرعت توسط برنامه های بیهوده و جلوگیری از فایل های مشکوک و غیر امن یک حفاظ کامل و بدون نقص به شمار می آید.

    * MemoryShield: این قسمت با تحلیل عملکرد و رفتار ویروس ها از تجربه آنتی ویروس های خبره بهره گرفته و هر ویروسی را تشخیص می دهد. همچنین با دیده بانی کردن حافظه و برنامه های اجرا شده از طریق آن به صورت بلادرنگ از اجرای برنامه های بدخواه جلوگیری می کند.
    * Quarantine: تمام اشیاء نا امن که شما پاک کرده اید قرنطینه می شوند و نمی توانند هیچ آسیبی به کامپیوتر شما وارد کنند. در این قسمت نرم افزار های آسیب زننده به صورت رمز شده ذخیره شده و قادر به اجرا نیستند بنابر این هیچ آسیبی نمی توانند برسانند.
    * RepairSystem: بیشتر اوقات نرم افزار های بدخواه در رجیستری تغییراتی ایجاد کرده و در مسیر موقت اینترنت لانه می گزینند. در این هنگان ابزار تعمیر می توانند تغییرات ایجاد شده توسط این نرم افزار ها را بازگرداند و فایل های بیهوده ایجاد شده را پاک کند.
    * Autostart: اغلب نرم افزار های بدخواه خود را به صورت اتوماتیک در استارت آپ رجیستری برای شروع هنگام بالا آمدن ویندوز اضافه می کنند. این قسمت با نشان دادن نرم افزار هایی که به صورت خودکار اجرا می شوند به شما اجازه غیر فعال کردن نرم افزارهای بدخواه را می دهد.
    * USBTools: این قسمت قادر است به صورت امن درایو USB شما را حذف کند و ارسال نرم افزار های آسیب زننده را به کامپیوتر قطع کند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

<      1   2   3   4   5   >>   >