سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و جابر پسر عبد اللّه انصارى را فرمود : ] جابر دنیا به چهار چیز برپاست : دانایى که دانش خود را به کار برد ، و نادانى که از آموختن سرباز نزند و بخشنده‏اى که در بخشش خود بخل نکند ، و درویشى که آخرت خویش را به دنیاى خود نفروشد . پس اگر دانشمند دانش خود را تباه سازد نادان به آموختن نپردازد ، و اگر توانگر در بخشش خویش بخل ورزد درویش آخرتش را به دنیا در بازد . جابر آن که نعمت خدا بر او بسیار بود نیاز مردمان بدو بسیار بود . پس هر که در آن نعمتها براى خدا کار کند خدا نعمتها را براى وى پایدار کند . و آن که آن را چنانکه واجب است به مصرف نرساند ، نعمت او را ببرد و نیست گرداند . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/12/22:: 2:1 عصر
 

?? بک گراند بسیار زیبا و جالب برای استفاده ی در کارهای گرافیکی

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/12/22:: 2:0 عصر
 

حتما برای یک کاربر حرفه ای نصب برنامه های متعدد امری متداول است. کاربران معمولا برنامه های زیادی را بر روی سیستم خود نصب کرده و البته گاهی همین تعدد برنامه ها و نرم افزارها  مشکلاتی را به وجود می آورد. گاهی این مشکلات آنقدر زیاد می شود تنها راه فقط  پاک کردن نرم افزار از روی سیستم عامل است. این عمل که در اصطلاح Uninstall نام دارد به کاربر کمک می کند تا نرم افزارها و به طور کلی ابزارهایی که در کنار ویندوز نصب می شود را از روی سیستم عامل به صورت کامل پاک نمایند. بیشتر مواقع فایل ها و نرم افزارها به ظاهر پاک می شوند اما همیشه در اکثرمواقع فایل هایی را به جای می گذارند که باعث کند شدن و ایجاد مشکلاتی در سیستم نرم افزاری رایانه می شود.
بهترین راه استفاده از نرم افزارهایی است که کمک می کند تا نرم افزارها و تمامی آنچه که به صورت مجزا از سیستم عامل نصب می شود به طور کامل از روی سیستم عامل پاکسازی شود. یکی از بهترین این نرم افزارها Final Uninstaller نام دارد وظیفه پاکسازی کامل سیستم از نرم افزار ها رو بر عهده خواهد گرفت. با استفاده از این نرم افزار تمامی فایل های رجیستری که هنگام نصب برنامه ها بر روی سیستم قرار می گیرد  به طور کلی از روی سیستم عامل پاکسازی خواهد شد. به این ترتیب خیال کاربر از بابت کاهش کارآیی سیستم تا حد زیادی راحت خواهد شد. همچنین محیط کاربری نرم افزار فوق العاده ساده و در عین حال جذاب می باشد که همین امر هم کمک زیادی در استفاده آسان از نرم افزار خواهد بود.
حجم پائین این نرم افزار از دیگر خصوصیت بسیار مناسب آن محسوب می شود. تنها با یک کلیک است که همه اعمال به صورت خودکار انجام خواهدشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Final Uninstaller v2.1.6.349:
- استفاده بسیار آسان با محیط کاربری ساده
- انجام عمل پاکسازی تنها با یک کلیک
- حجم پائین و سرعت بسیاربالا در انجام کارها
- قابلیت پاکسازی فایل های رجیستری که هنگام نصب برروی سیستم کپی می شوند
- حذف برنامه ها به صورت کامل حتی از داخل Add/Remove Program
- افزایش کارآیی سیستم با پاکسازی دائمی فایل های اضافی
- حذف نرم افزارهایی که به صورت عادی Uninstall نمی شوند
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز ازجمله ویندوز ویستا
- و ...

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/12/22:: 1:59 عصر

ویرایش عکس ها امروزه یکی از پرکاربردترین نیازهایی می تواند باشد که کاربران در طول روز به آن احتیاج دارند. امروزه با گسترش دوربین های دیجیتال و گوشی های تلفن همراه دوربین دار تمرکز کاربران بر روی موضوع عکس و ویرایش آن ها بیشتر شده است. نرم افزارهای مختلفی امروزه برای کارکرد بر روی تصاویر و ویرایش آن ها موجود می باشد ، نرم افزارهای مختلفی که در سطوح حرفه ای و غیر حرفه ای تولید می شوند تا کاربران به کمک آن ها نیازهای خود را برطرف نمایند. از معروفترین این نرم افزارها می توان به photoshop اشاره نمود که نرم افزاری فوق حرفه ای می باشد و همچنین از نرم افزارهای که برای افراد مبتدی می باشد می توان به ویرایشگر همراه برنامه ACDSee اشاره نمود.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که در سطحی متوسط قرار دارد و دارای ویژگی های زیادی برای ویرایش تصاویر می باشد.

 

Photokey نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش عکس ها و تصاویر می باشد. در این نرم افزار اماکانات و ویژگی های مختلفی را برای کاربران قرار گرفته است که به کمک آن به راحتی می توان تغییرات دلخواه را بر روی تصاویر اعمال نمود. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت هایی نظیر توانایی استفاده از ابزار فیلتر رنگ ها ، توانایی استفاده از افکت های ویژه برنامه ، توانایی انجام تنظیمات بر روی تصاویر برای ارسال به خروجی های همانند چاپگرها ، قابلیت ساخت کارت های تبریک از تصاویر با استفاده از ابزار مخصوص این کار ، توانایی سفارشی نمودن محیط کاری نرم افزار و رابط کاربری آن و ... اشاره نمود. این نرم افزار از محصولات تولیدی شرکت FXhome Software می باشد.

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/12/22:: 1:57 عصر
 

PC Shutdown Professional نرم افزاری است برای پشتیبانی کامل سیستم های اداری که از چندین کاربر استفاده می کنند . این نرم افزار کارخود را چه در زمانی که هیچ کاربری به سیستم وارد نشده باشد , چه در زمانی که تمامی کاربران در حال استفاده از سیستم باشند و چه در زمانی که سیستم قفل است کار خود را به خوبی انجام می دهد .

انجام تمامی عملیات مربوط به Shutdown سر به صورت آنی یا ساعت معین مانند Power Off , Reboot , Hibernate , Suspend , Log Off و Lock Up سیستم  . ( نکته این که انجام تمامی این عملیات مرتبط با نسخه ی ویندوز و پشتیبانی آن از عملیات مدکور است )

Password Protected بودن نرم افزار برای جلوگیری در ایجاد تغییرات در تنظیمات .

پاک سازی رد پاها و فایلهای زاید هنگام خاموش کردن سیستم در صورت نیاز . بلی این نرم افزار قادر به پاکسازی بخش های مختلف مانند Recycle Bin , Windows" temporary files folders , Recent Documents , Internet Explorer"s temporary files , Internet Explorer"s history , Internet Explorer"s cookies ,فرمهای AutoComplete و ... است .

قابیت تنظیم Hotkey , پخش صدا هنگام انجام عملیات , ثبت تمامی وقایع و .. از دیگر ویژگی های خوب این نرم افزار است .

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

<      1   2   3