سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر دلت جامه پرهیزگاری بپوشان تا به دانش برسی . [از سفارشهای خضر به موسی علیه السلام]


ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/9/28:: 1:33 عصر
 

نرم افزار Virtual Radio بهترین و کاملترین نرم افزار رادیوی اینترنتی برای گوشی های موبایل است. این نرم افزار با استفاده از سرویس GPRS به کاربران گوشی های موبایل کمک می کند تا همواره ایستگاههای رادیویی مختلف را با بهترین کیفیت در دسترس داشته باشند.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/9/28:: 1:32 عصر
 

نرم افزار Opera Mini بدون شک بهترین مرورگر صفحات وب برای گوشی های موبایل است. نسخه نهایی ورژن 4.2 این مرورگر که به تازگی عرضه شده توسط تیم برنامه نویسی سایت پچ شده و مشکل نمایش فونت های فارسی نیز در آن حل شده است. نسخه جدید دارای امکانات زیر است :

- اسکین جدید
- سرعت بارگذاری بالا
- امکان دسترسی آسان به YouTube

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/9/28:: 1:31 عصر
 

نرم افزار Yahoo! Go 3 سایت Yahoo را در گوشی موبایل شما آماده استفاده می کند. این نرم افزار که توسط شرکت Yahoo ساخته شده است، جاوا می باشد  و بر روی اکثریت گوشی های موبایل قابل اجراست. این نرم افزار امکاناتی از قبیل ایمیل، 360، اخبار  و... را در اختیار کاربران قرار می دهد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/9/28:: 1:30 عصر
 

نرم افزار Skyfire را می توان رقیب جدید مرورگر وب Opera برای موبایل دانست. به گفته سازندگان , این نرم افزار قابلیت پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری بدون نیاز به نصب کدک را دارا می باشد. همچنین Skyfire تنها مرورگر موبایل است که تکنیک ای جکس استفاده شده در صفحات وب را به خوبی نمایش می دهد.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط محمدرضا خلج در 87/9/28:: 1:29 عصر
 

دایرة المعارف Encarta محصول معروفی از شرکت مایکروسافت است که سال هاست جزو بهترین مراجع اطلاعاتی برای دانش آموزان و دانشجویان است. نسخه موبایل این دایرة المعارف دارای مطالب مختلفی مانند جغرافیا ، علوم مختلف و... است و توضیحات کاملی برای هریک از این موضوعات را دارا می باشد. این نرم افزار به علت جاوا بودن بر روی اکثر گوشی های موبایل قابل نصب است.

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

<      1   2